close

Today (Mar 28, 2015) is special day that I would like to share my happiness with best shot of Myles Kennedy which I took in Alter Bridge live in San Francisco on Oct 25, 2014!

Myles is really the most nicest, humblest, awesome, sweet, talent, handsome, cutest, hottest musician I have never seen!

 

MK  

 

2015年3月28日對我來說是個超特別又開心的日子 kiki emoticon 所以來分享我的喜悅給大家,送上我自認拍得很清晰的Myles邁爾斯演唱會近照給大家 ^^ 什麼刺青、吉他彈片都超清楚 ^^y 當然最棒的是Myles的表情,呵~ grin emoticon

編編我還要大聲說Myles是我遇過最好、最謙虛、最棒、最貼心、最有才華、最帥、最可愛、最性感的主唱兼吉他手了 >////< 

 

WonderfulMK  

arrow
arrow

    caril 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()